Κυριακή, 29 Ιουνίου 2014

Τώρα καύσιμα και από νερό;


Η καινοτομία Έλληνα εφευρέτη, ο οποίος προσπαθεί -μάταια μέχρι σήμερα- να πείσει τους αρμόδιους ότι μπορεί να κινηθεί μια μηχανή και με το νερό της βρύσης!
Είναι εντυπωσιακό το γεγονός, ότι γίνονται πολλές αναφορές στο διαδίκτυο για το επίτευγμα των Αμερικανών που μπορούν να μετατρέψουν το θαλασσινό νερό σε καύσιμο για πλοία και αεροπλάνα, τη στιγμή κατά την οποία εδώ και πολύ καιρό παλεύει Έλληνας εφευρέτης να πείσει τους αρμόδιους ότι μπορεί να κινηθεί μια μηχανή και με το νερό της βρύσης!
Δεν είναι η πρώτη καινοτόμος πρακτική που ζητά από την πολιτεία να ενσκύψει με σοβαρότητα στις ελληνικές ιδέες, τις οποίες τα πρόσωπα που τις εκφράζουν εκείνο που ζητούν από την πολιτεία είναι να επιβλέψει στην εφαρμογή τους. Και όταν διαπιστώσει πως τα πράγματα είναι όπως παρουσιάζονται, να επιτραπεί η διάθεση στην κατανάλωση.
Είναι αλήθεια, ότι υπάρχουν πολλοί που υποθέτουν ότι εφευρέσεις που προσκρούουν στα συμφέρονταν των οικονομικά ισχυρών, δεν έχουν καμιά τύχη για την προώθησή τους. Και αναφέρονται κυρίως στην ενέργεια και στα φάρμακα. Τις υποψίες αυτές δεν τις διαλύει βέβαια η κρατική αβελτηρία να εκμεταλλευθεί καινοτομίες που θα βοηθήσουν και στην ανάπτυξη.
Με αφορμή την είδηση των αμερικανικών ΜΜΕ για την μετατροπή του θαλασσινού νερό σε καύσιμο, είχα συζήτηση με Έλληνα τεχνικό, ο οποίος προ ετών παρουσίασε στις αρμόδιες υπηρεσίες την εφεύρεσή του για παρόμοια μετατροπή από νερό της βρύσης. Έχει κατασκευάσει κινητήρα ο οποίος λειτουργεί με το νερό ως καύσιμο. Και φυσικά, τέτοια λειτουργία δεν είναι μόνον συμφέρουσα οικονομικά, αλλά είναι και οικολογική.
Δεν έχω γνώσεις μηχανικής, ώστε να κατανοήσω τον τρόπο λειτουργίας που μου εξήγησε. Ούτε φυσικά θέλει και ο ίδιος να δημοσιοποιήσει ευρύτερα τον τρόπο αυτόν, πριν αποφασίσει το κράτος -το οποίο ενοχλεί συχνά- να ευαισθητοποιηθεί και να πραγματοποιηθεί δημόσια επίδειξη. Το μόνο που πήρα είναι αυτό το πρόχειρο σχεδιάγραμμα, και δεν ξέρω αν μπορούν οι ειδικοί να το αποκρυπτογραφήσουν.
Πάντως, θα είναι λυπηρό, αν ο άνθρωπος αυτός, απηυδισμένος από την αδιαφορία, στραφεί σε αλλοδαπούς ενδιαφερομένους.
Ως προς την αναφορά των Αμερικανών, για όσους ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τι ακριβώς πέτυχαν, σύμφωνα με τις πληροφορίες του αμερικανικού Τύπου -από την ανακοίνωση του Εργαστηρίου Επιστημονικών Ερευνών του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ- θα μετατρέψουν το θαλασσινό νερό σε καύσιμα για πλοία και αεροπλάνα και μάλιστα με κόστος εφάμιλλο του πετρελαίου.
Η επιστημονική ομάδα πέτυχε να εξάγει το διοξείδιο του άνθρακα από θαλασσινό νερό, παράγοντας με τον τρόπο αυτό υδρογόνο σε αέρια μορφή. Σε δεύτερη φάση, τώρα επιχειρείται να μετατραπεί το διοξείδιο του άνθρακα και το υδρογόνο σε υδρογονάνθρακες, ικανούς να χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα αεροσκαφών.
«Τα πιθανά οφέλη, από την παραγωγή αεροπορικού καυσίμου JP5 εν πλω, είναι ότι συρρικνώνει τα προβλήματα παράδοσης του καυσίμου, εξαφανίζει τις δεινές περιβαλλοντικές επιπτώσεις της μεταφοράς των καυσίμων και αυξάνει δραστικά την αυτονομία του πολεμικού ναυτικού», είπε η χημικός κ. Χέδερ Ουιλάουερ του Εργαστηρίου Ερευνών του ναυτικού τις δηλώσεις της οποίας δημοσίευσε η εφημερίδα «Καθημερινή»..
Σύμφωνα με αξιωματούχους του πολεμικού ναυτικού, μέλη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος έχουν εγείρει διαφωνίες σχετικά με την έρευνα του ναυτικού γύρω από τα εναλλακτικά καύσιμα, εκτιμώντας ότι το πολεμικό ναυτικό θα έκανε καλύτερα να ενίσχυε τις μεταφορικές του ικανότητες και τις εγκαταστάσεις διύλισης καυσίμων, τις οποίες ήδη διαθέτει. Σημειώνουμε ότι είναι γνωστή η στενή σχέση των Ρεπουμπλικανών με τους πετρελαιάδες, για να βγουν τα σωστά συμπεράσματα για τη διαφωνία τους.

Πηγη http://voria.gr


Kυριτσης λεει    Tο νερο μπορει να χρησιμοπιηθει ανακυκλωτικα, ως διαμεσο για την αντληση της αιθερικης θερμοτητας σε επιπεδο ατομων Η και Ο. (Επισης αιθερικη θερμοτητα=δυναμικη ενεργεια του πεδιου βαρυτητας). Βλεπε http://thenewuniversalattraction.blogspot.gr/ και http://new-energy-model.blogspot.gr/.../1-some-worthy...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου